Zagreb-Forum

Život u Hrvatskoj => Naše banke i platni promet => Autor teme: Smille - 16-04-2008, 18:54:30

Naslov: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 16-04-2008, 18:54:30
Jednostavno neznam što me spopalo ali ćim trebam nešto u banci(bilo kojoj samo sranja).
Evo šta mi se danas desilo, a vezano za nagradnu igru VIP-a(dijeljenje novih Clia)LooL.
Pošto sam imao otvoren trajni nalog za naplatu prema Vip-u te sam isti zatvorio krajem drugog mjeseca i banka potvrdila pozitivan
zahtjev(04.03) ja odahnio(uspjeo sam zajebati Vip) kad ono prije 2 dana došlo izlistanje mirovine kad ono malo da me nije šlog strefio Vip se uspjeo naplatiti odnosno RBA isplatila iznos potraživan od Vip-a u iznosu 791KN dana 21.03.bez obzira što je trajni nalog zatvoren, bili neki zaostaci i ode lova u nepovrat.Skoro sam im sve po spisku pa skoro i skinuo onog odozgora(inače izbjegavam te psovke i takvu konverzaciju) ali šta sada???
Šta mogu napraviti glede toga, tužiti VIP ili RBA ili šta da napravim.

Molim pomoć i savjet kako dalje.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Asparagus - 16-04-2008, 19:09:06
@Smile

Nisam sigurna, ali mislim da se zatvaranje ne primjenjuje ili se ne može primjeniti retroaktivno za tekući mjesec i da je u tome možda nastao problem.Da si zatvorio nalog u 2,mjesecu,krajem 2.mjeseca čini mi se da do ovog ne bi došlo...
Mirovina je za mjesec unatrag ako se ne varam?
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: t-arrow - 16-04-2008, 21:04:40
 :kava: Moj savjet bi bio: izbjegavati mehanizam trajnog naloga i slicne 'usluge' banaka. Posebno kada je u pitanju VIP, ZABA a eto po vasem iskustvu i RBA. Kada sam jednom popushio na isti nacin vezano za trajni nalog VIP/ZABA, raspitivao sam se kod drugih banaka kako one provode taj mehanizam. Jedino su mi u jednoj banci dali odgovor da oni to rade "pretpostavimo" onako kako bi trebalo. To sto spominjes tuzbu, zaboravi - nailazio sam samo na ismijavanje, a tuzbu treba platiti cak i da ste sami sebi advokat. Znaci OPREZ ubuduce, mislim da sam isjecke iz tog svog slucaja bio izvjesio ovdje na forumu, u rubrici gdje to pripada. Eto, ukratko: meni su bili uzeli 16.000,00 kuna s deviznog racuna iako je trajni nalog glasio na kunski. No, nekako sam uspio umanjiti stetu, sam bez tih tuzbi tako da su mi 'velikodusno' vratili oko 10.000,00 kuna. Na neki nacin su me cak 'zadivile' ove dvije govnarske kuce tj. VIP & ZABA... Uuuuuh, taj jebeni Vip je kroz neki virtualni ulaz jebene Zabe ulizao i prakticki me mogao svesti na saldo NULA. E pa nece vise, barem ne VIP i ne u Zabi! Zanimljivo da su mi isto tako jos par mjeseci odbijali na temelju tog ex. naloga, dok nisam usao pa upitao "mother fuckers, are you crazy or something"?
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 16-04-2008, 22:52:12
Pa ja sam nalog i zatvorio krajem 2mj negdje oko 25-27 02. ali dok je banka sve provela zakljućno sa 04.03 su oni to službeno proveli i dobio sam od njih dopis da
je sve prihvaćeno(glede storniranja naloga)danas sam bio u RBA i kod iste službenice i ona se sjeća cijelog slučaja i nije mogla sa točnošću reći gdje je došlo do pogreške i čak se iznenadila(zvala ZG ali dotićna osoba koja vodi trajne naloge nije bila tamo) i rekla mi je ćim dozna zašto i razlog da će me obavjestiti.
Bilo bi mi jasnije da je to dospjelo na naplatu 01.03 po sjedanju mirovine ali Vip šalje oko 15.račune i 21.03. su se naplatili ali pošto su bila 2 naloga skinuli su samo jedan onaj veći :eek: to mi je ćudno jer je sve skupa bilo cca 1.200KN ali sam ja platio 2x75 kn za dva uređaja po naputku Društva za zaštitu potrošača i HAT-a kojem sam poslao dokumentaciju kao i VIP-u(govna :rafal;).
Kad budem saznao od banke zašto je to napravila jer sam čitao ugovor i po njemu kad jednom zatvoriš nalog i službeno se provede može se samo privatnom tužbom izvući novci(u ovom slučaju Vip bi mene trebao tužiti???)
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Asparagus - 16-04-2008, 23:01:40
Eee..pa mislim da su te...hm....da ne budem prosta....
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Mihac™ - 16-04-2008, 23:09:42
@Smille
Ovo je za pokretanje prijave državnom odvjetništvu.
Banka nikako ne smije isplatiti nikome ništa ako je nalog zatvoren, a osobito ne unazad. Nadalje je tu i žalba na iznos računa kod strane Vipa i sve dok povjerenstvo za zaštitu potrošača ne riješi stvar, a ti si platio prosjek, oni se nemaju pravo naplatiti i to je protuzakonita naplata, jer slučaj nije još uvijek riješen, bilo pozitivno ili negativno.
Nadalje tu ti je još uvijek ona bitna stvar da ti je naplatio račun netko sa zatvorenog trajnog naloga za uslugu koju nije isporućio, odnosno imao je podmukle i prijevarne namjere, a s tobom uopće nema ugovorni odnos.
Šalji opet sve u državni inspektorat, društvo za zaštitu potrošača, odi usput u banku i traži šefa ili šeficu ( ne zaboravi im i to kad ima najviše ljudi unutra) spomenuti mutno poslovanje i kako isplaćuju novac nekome kome je zatvoren nalog i s kim nemaš ugovorni odnos, usput malo mame i oca im se sjeti, pa priprijeti sa kaznenom prijavom i malo zakuhaj, drugi ljudi koji su u banci i koji će te slušati će malo promijeniti mišljenje o poslovanju i negativan glas će se proširiti dalje, a to banci nije baš u cilju.
Odi kod bilježnika i traži ovršnu naplatu od Vipa po ćl.28 ovršnog zakona ( ako se ne varam) i uvećaj si troškove za maltretiranje, šetanje, izgubljenu dobit, vrijeme, zateznu kamatu na oroćena devizna sredstva za tri mjeseca po srednjem tećaju.
Malo nazovi većernjak i iznesi to u rubrici Otvoreno, pa da vidiš kako će se klupko početi odmotavati.
Važno je da se ljudi poćnu konačno buditi iz transa u kojem jesu kao poslušne ovćice.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 16-04-2008, 23:36:19
Vidjet ću sutra šta će javiti iz RBA jer se dotićna službenica rekla javiti kad provjeri kako je to moguće i naravno da ću onda povući radikalne poteze(a to je odlazak u drugu banku nakon što im nanesem barem malo štete i sebi satisfakcije) u fazi sam odlaska u Erste ćim rješim osiguranje i kredit svakako moram prebaciti račun pa će mi to biti
i izlika i razlog zašto odlazim.Naravno da ću im priprijetiti izjavom za medije i pokušati riješiti to u svoju korist, a i malo se raspitati kod odvjetnika kakve su mogućnosti sa zakonske toćke gledišta.
Uglavnom hvala na savjetima(u zadnje vrijeme imam neki tipfeler šta god pokušam sama sranja i problemi jednostavno mi ne ide riješavanje bilo kakvih problema i sve se strahovito zakomplicira bez neke osobite potrebe i mog upliva glede stvaranja problema)Ova godina mi uopće nije poćela baš dobro. ;banghead:
 
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Azriel - 17-04-2008, 11:26:24
obzirom da je iznos veći od 1000 kuna, raspitaj se o mogućnosti prijavi na policiji radi protupravne naplate.
naime iznosi veći od 1000 kuna spadaju u kategoriju gonjenja po službenoj dužnosti.
Dakle pitaj na policiji dal možeš podići kaznenu prijavu protiv nepoznate osobe, radi protupravne naplate.
Ja bih prvo krenuo tim putem......
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 21-04-2008, 20:32:59
Evo da se javim glede mog problema ni na jednom forumu nisam dobio adekvatan odgovor šta i na koji način da rješim problem.
Postao sam na (forum.hr i legalis.hr ali odgovora nema a čekam već cca 5 dana.Ali još se ni banka nije očitovala o dotićnom slučaju zvao sam
danas a neki dan toćnije u petak sam im poslao pozdravni mail.Danas su mi rekli da su zaprimili i čekaju se gospoda iz ZG da se očituju po istom.
Jedino od koga sam dobio naputak šta i kako je Društvo za zaštitu potrošača koji glasi:
     

Poštovani g.Dominović,

vezano za Vaš upit u svezi zatvaranja 2 trajna naloga, koji su bili dati po
tekućem računu u RBA, niste naveli datum kada ste dali nalog i dali imate
potpisanu potvrdu o zatvaranju, koja bi služila kao dokaz o zatvaranju
naloga.

U svakom slučaju napišite pisni prigovor na banku i zahtjevajte da se
terećenja provedena po Vašem TR dana 21.03.2008.g. storniraju i da se vrate
na VIP, jer nisu smjela biti niti provedena i da se banka ne bi smjela
mješati u Vaše obveze prema VIP-u.

Kada pisani prigovor završite, a poslije Vašeg potpisa i telefonskih brojeva
napišite:

O tome obvijest: Društvo "Potrošač" Ilica 48 Zagreb i
             Državni inspektorat Ivana Visine 1-3

Prigovor pošaljite poštom preporućeno ili mailom, radi dokaza o ućinjenom
(naš mail znate, od DI pogledajte na internetu, ako se odlućite prigovore na
navedene adrese slati
mailom).

U svakom slučaju molim obavijestite me o rezultatima Vaše
reklamacije-prigovora.

S poštovanjem,

Marija Duljković, savjetnica za bankarstvo i financije

Čekat ću još 1-2 dana da dobijem očitovanje banke, našao sam i njihov dopis glede uspješnog storniranja trajnog naloga a onda idemo po naputku a u međuvremenu netko i odgovori na postavljeni upit na forumima.
I jedna dobra vjest rješio sam kredit u Erste banci i osiguranje u Grawe-osiguranju koje je prošlo glede ljećnićke dokumentacije.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 30-04-2008, 20:37:48
Evo konačno su se očitovali iz RBA banke ali trebalo im je cca 10 dana evo kako to izgleda:

Poštovani gospodine ............

vezano za Vašu primjedbu na izvršavanje trajnog naloga br.080003187, na dan
21.03.2008., u iznosu 791,30 kn, u svrhu naplate računa za korištenje
telekomunikacijskih usluga VIPnet-a , kojeg ste dana 04.03.2008. ukinuli u
poslovnici Banke, obavještavamo Vas o sljedećem.

Trajni nalog za plaćanje računa VIPnet-a definiran je kao ovlašteno
povlaćenje, što znači da se svi podaci razmjenjuju putem datoteka određenih
dana u mjesecu, na osnovu kojih se izvršava plaćanje, a u ovom slučaju to
je zadnjeg dana u mjesecu odnosno u Vašem slučaju 29.02.2008.

Obzirom da je Vaš trajni nalog 29.02.2008. bio aktivan, po istom je
21.03.2008. izvršeno plaćanje sa vašeg tekućeg računa u korist VIPnet-a.,
iako ste 04.03.2008. potpisali zahtjev za raskid Ugovora o izvršavanju
trajnog naloga, što je tek prilikom sljedeće razmjene datoteka evidentirano
i u VIPnet-u.

Ujedno želimo napomenuti da je raskid Ugovora o trajnom nalogu po tekućem
računu reguliran Ostalim uvjetima ugovora, članak 4., a ista odredba se
nalazi i u Vašem Zahtjevu za ugovaranje trajnog naloga, toćka 3. Odredbe
zahtjeva, gdje se navodi da Ugovor o trajnom nalogu  za ovlašteno
povlaćenje prestaje po proteku 45 dana od dana kada Banka primi pisanu
obavijest ugovaratelja/vlasnika računa.

I izgleda da je priča glede banke gotova ja ispušio i the end ;banghead:.
Još samo moram gospođi u Društvo za zaštitu potrošača poslati jer ju zanima konaćan ishod.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Asparagus - 30-04-2008, 21:15:08

I izgleda da je priča glede banke gotova ja ispušio i the end ;banghead:.
Još samo moram gospođi u Društvo za zaštitu potrošača poslati jer ju zanima konaćan ishod.


Ah...nešto slično sam ti u biti i rekla, još u poćetku.
Jer znam da postoje nekakvi rokovi i nekakvo usklađivanje iz mjeseca u mjesec.
Drugi put pametnije...ne otvaraj trajne naloge za ništa...ali to već sve znaš i sam. :o
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 30-04-2008, 22:30:08
Bogami i znam ali čovjek ući dok je živ i na kraju lud umre.Još samo da mi se Vip-a rješiti opet sam svu dokumentaciju poslao u HAT
pa ću da vidim šta će biti ali sudeći po ovome loše po mene.Još imam dug 240KN prema Vip-u pa ću izgleda i to iscoltati i sve poslati u P.M.
Da mogu prekinuo bi Vip-ov mob. odmah sutra(ali izgleda da će biti ukra... uređ... pa neka isključe broj i mob i nek je.. gov.. >:D
I više nikada neću kupiti uređaj sa pretplatom ili neki brendirani mob. od bilo kojeg operatera.Uzet ću samostalno uređaj i opet bonove i neka se je..
najgore je kad čovjek mora ućiti na svojim greškama ali svaka se škola plaća pa tako i ova.

Uglavnom svima hvala glede bilo kakve pomoći i savjeta.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Asparagus - 30-04-2008, 22:48:22
Nisam sigurna da će te te..hm...egzibicije osloboditi plaćanja pretplate do kraja ugovora, ako je uređaj kupljen na TAJ način.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Mihac™ - 01-05-2008, 08:19:54
Nisam sigurna da će te te..hm...egzibicije osloboditi plaćanja pretplate do kraja ugovora, ako je uređaj kupljen na TAJ način.
ja sam prestao plaćati i na kraju su mi prebacili na prepaid i sad pokušavaju preko utjerivaća naplatiti.
Prvo je bio Inkaso servis, a njih sam tražio da mi dostave vjerodostojnu kopiju ugovora između Vipa i mene po zakonu o zaštiti potrošača, zakonu o telekomunikacijama, obveznim odnosima i dr, p mi nisu poslali i odjebao sam ih, a onda su putem odvjetnika pokušali istu stvar, ali im se cifre ne poklapaju i njihove poslovne knjige za mene nisu vjerodostojne, jer tražim kopije računa i dokaz da su računi dostavljeni, pa je i taj odjeban.,a sada traže ovrhu preko javnog bilježnika, a njega ću odjebati jer iako zakon o ovršnom postupku kaže da se na taj način može naplatiti potraživanje, ali u ovom slučaju je mjerodavan sud, jer treba prvo utvrditi da li uopće postoji dugovanje, jer u protivnom mogu i ja voditi knjige i potraživati dugovanja od bilo koga, a da nemam dokaz da sam nekome poslao račun i da nemam ugovor.
Dakle ovoga ću odjebati u ponedjeljak i to s guštom, a trajni nalog na neviđeno ne otvaram ni bogu.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 06-09-2008, 20:36:25
Evo konačno sam odhebo i RBA banku ali s mukom i hrpom sranja koja su me pratila u tom postupku i mogu reći da je to jedna od najgorih banaka što se
tiče prebacivanja i zatvaranja računa u drugu banku.Imao sam problem dugovanja 1-og čeka koji sam zagubio još 2004 god. i jednosatvno ga nema nigdje i
nikada do sada nije došao na naplatu te me navedena banka nije pustila da zatvorim račun u istoj i da pređem u drugu(u kojoj sam podigao kredit).
Postupak koji sam morao proć je živo sranje tj. slijedeći.morao sam u Općinskom sudu u Osijeku podnijeti zahtjev da se proglasi ćek nevažećim, platiti cca 400kn
narodnim novinama da izađe javno te čekati 60dana te po proteku istih opet u sud a mi se izda rješenje da je ćek proglašen nevažećim.
Onda sam s tim papirom otišao u banku gdje su me lagano "otpušili" i tražili da se na rješenju po proteku 15 dana kao "mogućnost žalbe" udari žig pravomoćnosti
"što je totalna glupost" zašto bi se žalio na svoj zahtjev ;banghead: onda sam totalno popizdio i opet otišao u sud i do sutkinje koja je izdala rješenje na što se ista samo nasmijala i
poslala me u pismohran po dotićnu "ovjeru pravomoćnosti" te sam otišao opet do banke RBA i kad su me vidjeli odmah im je" pao osmjeh s lica a meni iznad glave virili rogovi "
te sam samo čekao šta će sada napraviti.Onda se zatvaranje računa svelo na 45 minutno čekanje zvanje ZG i ostalih sranja a ja sam već pomalo bio zreo za "ludaru".
Ali na kraju nebudi mi teško odem ja do Mirovinskog i kažem o čemu se radi i kad sam čuo kako se RBA ponaša u tom slučaju malo da me nije strefio infarkt jer kad mi je službenica rekla sljedeće da sam tog trenutka imo dinamita odmah bi srušio kompletnu zgradu od RBA.Dotićna banka ima sklopljen takav ugovor s mirovinskim da dok neizda potvrdu da je sve regularno i uredu nitko nemože prebaciti svoj račun i lovu nigdje bez njihovog odobrenja. Zamislite banka je nadređena" našem mirovinskom sustavu" veće sranje nisam čuo.
Ali trakavicu sam završio i nikada više neželim ćutu za RBA banku.

U skoro svima bankama je dovoljno dati izjavu kod javnog bilježnika i sa tim dokumentom možete sve srediti za 15-ak minuta ali po tome je ova banka posebna. >:D
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Mihac™ - 06-09-2008, 20:49:13
e, vidiš, osobno ne cijenim nikakvu izjavu kod bilježnika, jer je to tuđmanovo maslo da se zgrabi što veća lova i dok sam punoljetan, svjestan i sve ostalo, onda je dovoljan moj potpis, a službenici bilo koje banke ili ustanove meni ispunjavaju sve formulare, dok je meni samo ostalo da potpišem.
Moraš malo na pas mater i dok čekaš u redu odjebati onog portira i službenicu da ne prkose kurcu i neka rade svoj posao.
Dok god šutiš svi te jebu (tako su i mene), no sad je samo smješak, jest da je na silu, no ja sam zadovoljan.
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 16-09-2008, 14:36:35
Evo novih njesra glede RBA banke to se u današnje vrijeme jednostavno nemože zamisliti, da ti za jednu potvrdu "da sam zatvorio tekući račun u cijelosti" koji trebam odnijeti u Mirovinsko mora čekati 3-4tjedna. :eek:

Ovo da nije istinito mislio bi da da sam gledao neki SF film ali eto događa se u "lijepoj našoj, ali tako nam i treba kad smo sve prodali-pa i dupe i sad nas je** tko god stigne".
Jednostavno sam morao ovo iznijeti ovdje jer što dalje kad vidim reklamu "podvućeno žutim s RBA logom" potjera me na WC da oproste ljudi i dođe mi muka šta se sve i na koji način dešava.Poslao mail na adresu RBA i zamisli zove me osobni bankar iz OS da mi objasni proceduru, a ja mislio javit će se neko iz ZG pa da ga upitam čemu takva zavrzlama jer je to neshvatljivo u današnje vrijeme informatizacije??? ili smo još u srednjem vijeku(gdje nam je i mjesto izgleda). :bang:
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: Smille - 18-09-2008, 20:09:47
Evo nakon nekih cca 8 dana konačno sam dobio potvrdu i odnijeo u mirovinsko i s time raskrstio sa RBA bankom
za sva vremena "konačno" kad su me nazvali iz banke ostao sam zatećen jer mi je rećeno da se treba čekati 3-4 tj. ali
izgleda da su požurili :cerek: THE END :-)
Naslov: Odg: Loše iskustvo sa RBA bankom
Autor: menny - 30-09-2011, 17:57:28
RBA je katastrofa, jako lose iskustvo